Heb je een vraag of een probleem?
Hier vind je alle vragen die het meest gesteld worden aan ons after-sales team.
Als je na het raadplegen van onze FAQ je probleem niet hebt opgelost, of als je verduidelijking nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
LEVERING
Hoeveel kost de levering?
Relaispuntbezorging kost €3,79 en is gratis voor bestellingen boven €39.
Thuisbezorging kost €6,99 en is gratis vanaf een aankoop van €100.
Aan welke landen levert u?
We kijken ernaar uit om de My American Shop ervaring in heel Europa te delen!
Momenteel leveren wij overal in Frankrijk, België, Luxemburg, Nederland, Italië en Spanje.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U kunt uw bestelling volgen door direct naar uw klantenaccount te gaan, tabblad "uw bestellingen" wanneer u inlogt op uw klantenaccount..
De traceerlink wordt per e-mail verzonden zodra het pakket het magazijn verlaat.
Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren
Helaas kunnen wij geen artikelen aan de bestelling toevoegen of verwijderen zodra deze in ons systeem is aangekomen.
Ik heb een fout gemaakt in het leveringsadres, kan ik het wijzigen?
Als u een verkeerd afleveradres hebt opgegeven, kunnen wij dit mogelijk nog wijzigen, afhankelijk van het feit of uw bestelling door het magazijn is verwerkt of niet. Als het verwerkt is, kunnen we het niet veranderen, maar als u sneller bent dan de snelheid van de bliksem kunnen we het zonder probleem bijwerken.
Neem contact met ons op via hello@myamericanshop.com om het ons zo snel mogelijk te laten weten.
Mijn bestelling is beschadigd, wat kan ik doen?
Ons doel is ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent met de inhoud van uw pakket, en dat de verrassing werkt!
Onze bestellingen worden met de hand bereid, met zorg, maar soms worden er fouten gemaakt, en dat spijt ons.
Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, zal onze klantenservice deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Moet ik douanekosten betalen?
Als u in Europa woont, hoeft u geen douane- of andere kosten te betalen!
Heeft My American Shop een fysieke winkel?
Op dit moment is ons team volledig toegewijd aan onze online winkel om u de best mogelijke ervaring te bieden!
We hebben nog geen fysieke winkel, maar we denken erover na...
BETALING
Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?
U kunt online betalen met een kredietkaart: wij aanvaarden CB, Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact, voorafbetaalde kaarten (CB, Mastercard, Visa) en American Express.
Wij accepteren ook PayPal!
Zijn de betalingen veilig?
Wij werken met een internationale bankgroep (BNP Paribas) en twee in internettransacties gespecialiseerde bedrijven (Paypal en Mollie) die al uw bankgegevens versleutelen.
Het is onmogelijk, zelfs voor een hacker, om uw kredietkaartnummers te ontdekken.
Afrekenen is 100% veilig.
Ik heb een kortingscode, hoe kan ik die gebruiken?
Na het valideren van het winkelmandje vindt u rechts een vakje "promo code", waarin u de promo code moet invoeren.
Om het te valideren, klikt u gewoon op "toepassen".
Vergeet niet te controleren of de code in aanmerking is genomen voordat u de bestelling valideert.
PRODUKT
Het product dat ik zoek is niet meer in voorraad, wanneer komt het terug?
Ondanks het harde werk van het geweldige My American Shop inkoopteam is het product dat u zoekt vaak niet op voorraad.
Wij nodigen u uit uw e-mailadres achter te laten bij het betreffende product(en) om een e-mail alert te ontvangen wanneer het artikel weer "op voorraad" is bij My American Shop.
Je kunt het dan snel kopen!
Het product dat ik gekocht heb is verlopen
My American Shop verkoopt alleen producten met een Best Before Date (BBD), omdat dit het dateringssysteem is dat in de VS wordt gebruikt.
Een UBD kan ook een MDD/DDM worden genoemd voor Minimale Duurzaamheidsdatum. Het is een aanbevolen consumptiedatum. In tegenstelling tot eenMDD/DDM, die een houdbaarheidsdatum is, is een UBD geen houdbaarheidsdatum maar een "ten minste houdbaar tot"-aanbeveling.
Producten waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, zijn niet ongeschikt voor consumptie. Ze kunnen legaal worden verkocht en geconsumeerd zonder enig gezondheidsrisico.
Meer informatie over houdbaarheidsdata en minimale houdbaarheidsdata vindt u op de website van de overheid: door hier te klikken.

KLANTENSERVICE
Hoe neem ik per e-mail contact op met de klantenservice?
U kunt contact met ons opnemen per e-mail op hello@myamericanshop.com, wij zullen u binnen 48 tot 72 uur antwoorden.
Ik heb een e-mail gestuurd, wanneer krijg ik een antwoord?
Wij reageren binnen 48 tot 72 uur, met uitzondering van weekends en feestdagen. Wij controleren uw bericht de volgende dag.
Onze servicemanagers helpen u graag zo snel mogelijk.
Neem contact met ons op!