Sangaria
Op de website van uw favoriete Amerikaanse kruidenier vindt u uw Japanse drankjes van het merk Sangaria. Deze Japanse dranken staan voor u klaar op de website van My American Shop! 🥤
Wat zijn Sangaria dranken?
Sangaria is een merk Japanse dranken. Bij My American Shop vindt u de smaken Grape, Melon, Cider & Orange. 🍊
De geschiedenis van Sangaria drankjes?
De oprichter, Shoji Ishiyama, richtte in 1951 in Osaka de Ishiyama Food Industry Company op. Hoewel het bedrijf vanaf het begin gespecialiseerd was in de productie en verkoop van Japanse koolzuurhoudende dranken in flessen, melkzuurbacteriedranken en zuiveldranken, lanceerde het in 1971 Sangaria Canned Coffee, in navolging van de goed ontvangen UCC-koffie die UCC Ueshima Coffee in 1969 op de Japan World Expo van 1971 lanceerde. 🇯🇵
In 1974 werd de productnaam Sangalia veranderd in de huidige bedrijfsnaam, geïnspireerd op de eerste regel van het meesterwerk Chunmang van de dichter uit de Tang-dynastie Du Fu: "Het land is gebroken, er zijn bergen en rivieren". Het was ook in deze periode dat het bedrijf zijn paradepaardje lanceerde, Sangaria Ramune, dat een ramune in blik is geworden en bekend staat als de grootste producent en verkoper van ramune in Japan tot op heden. ♨️
Het bedrijf voegde een kleine hoeveelheid ascorbinezuur (vitamine C, een antioxidant) toe aan de gebrouwen groene thee en ontwikkelde en patenteerde een technologie die de versheid behoudt en verkleuring voorkomt, zelfs na langdurige opslag, door de verpakking aseptisch te vullen met stikstof. Op basis hiervan lanceerde het bedrijf groene thee in blik en breidde het de toepassing ervan geleidelijk uit naar andere Japanse dranken zoals koffie en zwarte thee, waarbij het aanzienlijke royalty's voor octrooien van andere bedrijven in de sector ontving. Het bedrijf was ook de eerste in Japan die PET-verpakkingen ontwikkelde die verwarmd en ingevroren konden worden. 🍣
Naast groene thee is het bedrijf de grootste OEM-leverancier van huismerken aan supermarkten en buurtwinkels, en is het ook een actieve OEM-leverancier aan andere bedrijven in de sector, met behulp van zijn unieke technologie. Het verkoopgebied van het eigen merk van het bedrijf was aanvankelijk beperkt tot de regio Kinki, maar is uitgebreid tot het hele land naarmate de reputatie van het bedrijf is gegroeid. 🍵
De standaardverkoopprijs van Japanse dranken in blik in automaten bedraagt 130 yen (afhankelijk van de locatie), maar ze worden altijd verkocht tegen 100 yen. Op de automaten staat het teken "Verkocht voor 100 yen". Het bedrijf verkoopt ook in het groot aan winkels van 100 yen en aan discountwinkels voor lage prijzen. 💲
In de afgelopen jaren is het bedrijf bovendien begonnen met de fabricage en verkoop van Japanse alcoholische dranken en beschikt het over een vergunning om sterke drank te fabriceren en chu-hai te fabriceren en te verkopen en heeft het tevens vergunningen verkregen om shochu, bier, enz. te fabriceren en te testen. 🍻
Wilt u zich onderdompelen in de Japanse wereld?
Dan hoeft u alleen maar naar uw favoriete Amerikaanse kruidenier, My American Shop, te gaan. Haast u dus en plaats uw bestelling! Vind ons Sangaria-assortiment door hier te klikken! 🖱️
Wij ruimen onze rommel op.
Het bezorgen van e-commercebestellingen laat een CO₂-voetafdruk achter. Daarom steunen we geverifieerde bedrijven die CO₂ uit de lucht halen.
De CO₂-voetafdruk van elke bezorging wordt berekend op basis van gewicht, verzendmethode en afgelegde afstand. Wij neutraliseren deze uitstoot door geverifieerde koolstofverwijderingscredits te kopen van baanbrekende projecten.
Met jouw aankoop sluit je je aan bij een community van proactieve merchants die zich vol inzetten voor een duurzame toekomst. Samen hebben we uitstoot verwijderd voor meer dan 44 miljoen bezorgingen en meer dan 30 duizend ton koolstof uit de lucht gehaald.
We werken samen met een netwerk van baanbrekende koolstofverwijderingsbedrijven die zijn gescreend door het handelsplatform Shopify.